.............................................................................
...cel mai bun ajutor pentru valoarea acestor informații primite este share pe facebook... și oriunde altundeva !
............................................................................
Cartelele SIM folosite în telefonia mobilă sunt obiecte de folosinţă îndelungată. Durata medie de viaţă ar fi, conform operatorilor, de 2 ani, dar sunt mulţi români care nu şi-au schimbat cartelele niciodată, de la lansarea serviciului în ţara noastră, în urmă cu aproape 15 ani.
După cum vom vedea, sunt numeroşi factori care influenţează durata de viaţă a unui SIM. Unii dintre aceştia sunt cerţi, alţii discutabili, alţii… fantasmagorici. Dacă vreţi să vă amuzaţi, căutaţi după expresia “de ce se defecteaza sim-urile” si cercetati primele 5-6 rezultate pe care Google vi le va afişa.
În pofida acestor date generale, operatorii de telefonie, în speţă Orange, nu au un protocol bine pus la punct pentru gestionarea situatiilor de acest tip cu care se confruntă clientii lor. Răspunsul clasic pe care îl primesc cei care sună la Relaţii cu Clienţii în urma defectării SIM-urilor este “probabil, s-a demagnetizat”. De fapt, cartelele SIM sunt electronice, nu magnetice sau electromagnetice şi, deci, nu au cum să se “demagnetizeze”. Iar mai nou, se invocă exploziile solare.
Sunt foarte multi cei care, in ultimii ani, în special, se plâng că li se “ard” SIM-urile foarte des (chiar de 5-6 ori într-un an) şi, totuşi, nu li se acordă o atenţie mai specială, aşa cum s-ar cuveni. Cei de la Orange se mărginesc prin a se lăuda că sunt singurul operator care schimbă SIM-urile defecte gratuit. Vodafone şi-a schimbat politica de schimbare a SIM-urilor, fără să îşi notifice clienţii. Înainte, serviciul era gratuit, o dată pe an şi costa 2 euro, dacă SIM-ul trebuia schimbat mai des. Acum, costă 2 euro în orice situaţie. La Cosmote, schimbarea de SIM e gratuită la abonamente, o dată pe an. Dacă schimbi SIM-ul mai des costă 30 de lei. La cartelele prepay, costă 40 de lei.
Circulă zvonul că Orange ar fi schimbat, de curând, furnizorul de cartele SIM, iar noile cartele ar fi mai proaste. Orange a infirmat aceatsă informaţie, susţinând că foloseşte acelaşi furnizor de peste 10 ani, iar acesta furnizează SIM-uri şi pentru alţi operatori. Totuşi, la căutarea pe “google” după expresia “de ce se defectează sim-urile”, primele patru rezultate se referă la cartelele SIM Orange.
Şi mai ciudată este încearcarea de muşamalizare a unui incident recent, petrecut în preajma Revelionului. Am pornit de la o problemă personală, care s-a dovedit a nu fi singulară. Şi Orange a tot mers din explicaţie eronată în explicaţie abracadabrantă, sfârşind prin a susţine că, de fapt, nu s-a întâmplat nimic anormal.
Sursa: Jurnalul
............................................................................
Suntem un grup de entuziasti, majoritatea voluntari, care consideră că
presa nu este doar o ”gura de iad”
iar libertatea de exprimare NU este libertatea de a minți ci
LIBERTATEA DE A AFLA SI A SPUNE CAT MAI MULT ȘI MAI DES ADEVARUL.
Cei care controleaza presa
(intrega presa se afla in mana unor particulari cu conexiuni aproape clare)
urmaresc sa genereze agitatie, violenta, sa faca publicitate sexualitatii desantate si practicilor sexuale deviante, sa glorifice lipsa de educatie,
sa afecteze pacea fireasca intre cetatenii romani de etnie romana si cei de etnie maghiara,
sa foloseasca minoritatile etnice si sexuale pentru a discrimina majoritatea si a o controla.
Toate acestea se desfasoara conform unui plan intocmit cu precizie si pe care chiar și unii masoni, scarbiti de mizeria care erau pusi sa o faca de catre superiorii masoni, l-au deconspirat.
Ce putem face? Sa ne informam corect, sa fim prietenii si binevoitori unii cu altii, sa ne educam si sa ne unim pentru a face binele.
Cel mai bun ajutor pe care il puteti oferi este
share pe facebook,
înscriere în lista de prieteni,
like pe pagina noastră rostirea și
răspândirea orice prin mijloace proprii a acestor informații !
............................................................................ .