.............................................................................

...cel mai bun ajutor pentru valoarea acestor informații primite este share pe facebook... și oriunde altundeva !

............................................................................

1,25 miliarde lei. Aceasta este suma taiata de la Ministerul Transporturilor in urma rectificarii bugetare din vara. Mai mult, Ministerul Transporturilor a dispus conducerii Companiei Nationale pentru Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) sa sisteze mai multe lucrari in curs. La acestea se adauga si injumatatirea bugetului Metrorex pentru proiectul “Magistrala V. Drumul Taberei-Universitate”. Intrebat, marti, de ce au fost taiate fondurile destinate investitiilor, Victor Ponta a raspuns: “Nu este adevarat! N-am taiat niciun leu de la drumuri si de la fonduri europene”. CNADNR a transmis, insa, la solicitarea HotNews, o lista cu proiectele de infrastructura oprite printr-un ordin al Ministerului Transporturilor emis in urma rectificarii bugetare. Vezi in text lista CNADNR cu proiectele de infrastructura suspendate.

“De la ce investiţie am tăiat? Ia stai, că încep să mă supăr acuma. Ia zi, de la ce investiţie am tăiat?”, s-a adresat Victor Ponta jurnalistului care i-a pus intrebarea legata de taierea fondurilor pentru investitii.

Pe data de 5 septembrie, Guvernul a aprobat un memorandum prezentat de Ministerul Finantelor care propune sistarea unor lucrari in transporturi. Potrivit acestui memorandum, Ministerul Transporturilor trebuia “sa dispuna imediat conducerii CNADNR masurile necesare pentru sistarea lucrarilor si incheierea de acte aditionale la contracte, astfel incat, pentru anul 2012, sa fie angajate lucrari doar in limita creditelor bugetare aprobate”.

Lucru pe care l-a si facut in scurt timp. Potrivit unei liste transmise de CNADNR la solicitarea HotNews, au fost sistate proiecte importante, precum centura Capitalei, DN1, autostrada Bucuresti-Ploiesti, dar si de consolidare si reabilitare drumuri nationale.

Lista CNADNR

In luna septembrie a anului curent a fost emis ordinul de suspendare pentru urmatoarele proiecte cu finantare de la Bugetul de Stat, arata CNADNR

Largire la 4 benzi Centura Bucuresti Sud-sector 1, km 23+000-33+000
Largire la 4 benzi Centura Bucuresti Sud-Sector 2, km 33+000-43+000
Largire la 4 benzi Centura Bucuresti Sud-Sector 3, km 43+000-55+520
Fluidizarea traficului pe DN 1 intre km 8+100-km 17+100 si centura rutiera in zona de nord a municipiului Bucuresti-Obiect 7: completarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti prin constructia sectorului cuprins intre DN7 si DN1A
Pasaj denivelat pe centura de ocolire Arad (DN7 km 540+248) peste C.F.Arad-Bucuresti
Pasaj denivelat pe varianta de ocolire Arad peste liniile C.F.Brad-C.F. Curtici-Dj 709 B, stadiu fizic 64%
Deviere traseu DN 29 D, Km 18+500-km 20+816-Consolidarea terasamentului si refacerea corpului drumului
Reparatii sistem rutier DN 21, km 70+900-km 87+850
Refacere sistem rutier DN 22, km 227+000-km 287+400
Tronsonul de autostrada Bucuresti-Ploiesti. Sectiunea 1A Bucuresti-Moara Vlasiei intre km 6+500-km 19+500

La acestea se adauga si proiectul “Magistrala V. Drumul Taberei-Universitate”, la care au fost reduse fondurile cu mai mult de jumatate in urma rectificarii bugetului pe 2012.

CNADNR sustine ca lucrarile obiectivelor de investitii vor fi reluate in functie de alocarile bugetare viitoare.

Ce spunea Ponta in urma cu doua luni despre taierea banilor de la investitii

Premierul sustinea pe 5 septembrie ca Executivul nu a taiat finantarile din domeniul transporturilor pentru “nicio investitie buna”. Intrebat de ce a redus fondurile alocate pentru reabilitarea centurii Capitalei de la 5 milioane de euro la 3 milioane de euro, Ponta a explicat ca oricum “cele 5 milioane de euro nu ajungeau nici pentru un kilometru”. Despre injumatatirea bugetului alocat Metrorex pentru tronsonul de metrou Drumul Taberei-Universitate, Ponta a oferit o alta explicatie interesanta: Cei de la Metrorex daca sapa in 7 directii, nu o sa termine niciodata! Altfel spus, se merge pe principiul: Decat sa se construiasca putin cate putin, mai bine deloc!

Tot pe 5 septembrie, Ponta spunea ca membrii fostului Guvern “ne-au lasat cu o gaura de 1,3 miliarde la CNADNR (n.red.Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale)”. Insa, exact aceasta este suma care a fost taiata de la transporturi in urma rectificarii bugetare din luna august. Bugetul Ministerului Transporturilor a fost redus, in urma rectificarii, cu 1,25 miliarde lei, la 13,42 miliarde lei.

Pentru perioada urmatoare, Guvernul pregateste o noua rectificare bugetara. De altfel, premierul Victor Ponta a si anuntat ca vor fi realocate fonduri in valoare de 1,3 miliarde lei pentru functionarea in continuare a statului, ceea ce poate insemna noi proiecte care vor ramane fara finantare.

sursa si foto: Hotnews

............................................................................

Suntem un grup de entuziasti, majoritatea voluntari, care consideră că

presa nu este doar o ”gura de iad”

iar libertatea de exprimare NU este libertatea de a minți ci

LIBERTATEA DE A AFLA SI A SPUNE CAT MAI MULT ȘI MAI DES ADEVARUL.

Cei care controleaza presa

(intrega presa se afla in mana unor particulari cu conexiuni aproape clare)

urmaresc sa genereze agitatie, violenta, sa faca publicitate sexualitatii desantate si practicilor sexuale deviante, sa glorifice lipsa de educatie,

sa afecteze pacea fireasca intre cetatenii romani de etnie romana si cei de etnie maghiara,

sa foloseasca minoritatile etnice si sexuale pentru a discrimina majoritatea si a o controla.

Toate acestea se desfasoara conform unui plan intocmit cu precizie si pe care chiar și unii masoni, scarbiti de mizeria care erau pusi sa o faca de catre superiorii masoni, l-au deconspirat.

Ce putem face? Sa ne informam corect, sa fim prietenii si binevoitori unii cu altii, sa ne educam si sa ne unim pentru a face binele.

Cel mai bun ajutor pe care il puteti oferi este

share pe facebook,

înscriere în lista de prieteni,

like pe pagina noastră rostirea și

răspândirea orice prin mijloace proprii a acestor informații !

............................................................................ .