.............................................................................

...cel mai bun ajutor pentru valoarea acestor informații primite este share pe facebook... și oriunde altundeva !

............................................................................

Romania e podiumul pe care isi prezinta colectiile de moda marii creatori de falsuri ai lumii. Autoritatile asista impasibile la show, in vreme ce noi toti traim cu sentimentul ca in magazinele cu staif, preturile mari reflecta calitatea.
In realitate, o intrega mafie a contrafacerilor functioneaza cu succes pe teritoriul tarii noastre, reusind sa-si duca marfa in unele magazine cu pretentii. Pe podiumurile falsificatorilor de branduri de lux, Romania defileaza mandra. Suntem dupa Grecia si Ucraina ca volum al importurilor de falsuri. Iesim insa in evidenta cu detalii bine croite de comercianti: marfa plasata in magazine cu staif, in centre comerciale mari, vanduta la preturi de colectie.
Ca sa vedem cine alimenteaza cu falsuri piata Romaneasca ne-am dus in China si Italia. Am intrat pe firul unor filiere care importa la noi branduri contrafacute de calitatea I, pe care mai apoi le expun in magazine cu pretentii. Rezultatul: Contrafacere si inselatorie ”la vedere” de milioane de euro anual. In ultimii ani, romanii au prins gustul modei. Se informeaza, admira, economisesc si-ntr-un final cumpara. Dau sute de lei pe haine sau accesorii care sa starneasca invidia, insa putini stiu ca de foarte multe ori pretioasele lor piese sunt falsuri. Furnizorii s-au adaptat la noul trend si plaseaza marfa contrafacuta in mall-uri, in magazine aparent de lux.
Cumparatorul se lasa vrajit de sigla aurie si de pretul mai mic decat cel afisat de magazinele mama. Clientilor li se explica uneori ca la reprezentanta oficiala pretul e mai ridicat din cauza amplasarii magazinului si a cheltuielilor mai mari. In realitate, lucrurile sunt simple: de fapt marfa e mai ieftina, pentru ca e vorba de falsurile de foarte buna calitate.
Tinta falsificatorilor de lux sunt romanii din clasa medie care nu mai frecventeaza en-gross-urile sau pietele, ci isi fac cumparaturile in mall-uri. In magazine frumos luminate si cu marfa asezata atent in raft. Oamenii le trec pragul fara sa se gandeasca la faptul ca vor fi pacaliti, insa specialistii in piata de lux atrag atentia ca risca sa dea sume mari vrajiti de numele brandu-lui inscriprionat pe produs.
Comisarului sef Liviu Galos, seful pe tara al Directiei de Combatere a Criminalitatii Transfrontaliere, in Inspectoratul General al Politiei de Frontiera, declara ca multe falsuri sunt amestecate printre produsele originale, in magazine. Oficialul face declaratia in baza unor anchete si investigatii sub acoperire, pe care le instrumenteaza acum. Citiți mai departe pe ne-cenzurat.ro

............................................................................

Suntem un grup de entuziasti, majoritatea voluntari, care consideră că

presa nu este doar o ”gura de iad”

iar libertatea de exprimare NU este libertatea de a minți ci

LIBERTATEA DE A AFLA SI A SPUNE CAT MAI MULT ȘI MAI DES ADEVARUL.

Cei care controleaza presa

(intrega presa se afla in mana unor particulari cu conexiuni aproape clare)

urmaresc sa genereze agitatie, violenta, sa faca publicitate sexualitatii desantate si practicilor sexuale deviante, sa glorifice lipsa de educatie,

sa afecteze pacea fireasca intre cetatenii romani de etnie romana si cei de etnie maghiara,

sa foloseasca minoritatile etnice si sexuale pentru a discrimina majoritatea si a o controla.

Toate acestea se desfasoara conform unui plan intocmit cu precizie si pe care chiar și unii masoni, scarbiti de mizeria care erau pusi sa o faca de catre superiorii masoni, l-au deconspirat.

Ce putem face? Sa ne informam corect, sa fim prietenii si binevoitori unii cu altii, sa ne educam si sa ne unim pentru a face binele.

Cel mai bun ajutor pe care il puteti oferi este

share pe facebook,

înscriere în lista de prieteni,

like pe pagina noastră rostirea și

răspândirea orice prin mijloace proprii a acestor informații !

............................................................................ .