.............................................................................

...cel mai bun ajutor pentru valoarea acestor informații primite este share pe facebook... și oriunde altundeva !

............................................................................

Ministerul Educaţiei organizează, în săptămâna care urmează, discuţii cu reprezentanţii sindicatelor din domeniu privind introducerea clasei pregătitoare în învăţământul primar.

Joi, secretarul de stat pentru învăţământ preuniversitar Oana Badea declara, într-o conferinţă de presă, că vor fi lansate invitaţii în acest sens către liderii sindicali pentru a discuta pe tema implementării clasei pregătitoare începând cu anul şcolar 2012 – 2013.

Reprezentanţii Federaţiei “Spiru Haret”, cei ai Sindicatelor Libere din Educaţie şi cei ai Federaţiei Educaţiei Naţionale au precizat, pentru AGERPRES, că vor participa la discuţii.

“O să mergem. Avem multe de discutat. Vor fi abordate mai multe probleme”, declara, joi, preşedintele Federaţiei “Spiru Haret”, Gheorghe Isvoranu.

Şi secretarul general al Federaţiei Sindicatelor Libere din Învăţământ Liviu Pop preciza că va participa la întâlnire.

“Dacă ne invită vom merge cu plăcere. Nu am mai fost de un an invitaţi. Nu mai ştiu cum arată ministerul. Dacă este vorba despre clasa pregătitoare, vom discuta”, susţinea, la rândul său, tot joi, preşedintele FEN, Constantin Ciosu.

Subiectul introducerii clasei pregătitoare a stârnit dezbateri aprinse în ultimele zile.

Miercuri, 29 februarie, Secţia de contencios administrativ-fiscal a Curţii de Apel Bucureşti urmează să judece cererile depuse de mai multe asociaţii ale părinţilor privind suspendarea, în prima etapă, şi apoi anularea ordinului ministrului Educaţiei privind înscrierea în clasa pregătitoare, aşa zisă “clasă zero” şi în clasa I.

Avocatul părinţilor, Mihai Radu, declara vineri că Ministerul Educaţiei trebuia să consulte societatea civilă înainte de a da un asemenea ordin, deoarece părinţii nu ştiu care este procedura de înscriere în clasa pregătitoare şi, mai mult, nici măcar reprezentanţii MECTS nu au toate informaţiile necesare.

“Acest ordin prevede o metodologie greoaie şi reduce practic dreptul părinţilor de a alege şcoala copilului. Sunt 80 de părinţi care au atacat ordinul până în acest moment”, spunea Radu Mihai.

În acest context, ministrul Cătălin Baba preciza, într-o conferinţă de presă, că MECTS va pune în aplicare deciziile judecătoreşti care vor fi pronunţate în urma contestaţiei făcute de părinţi în ceea ce priveşte ordinul de ministru privind înscrierea copiilor la clasa pregătitoare.

”Noi aşteptăm ca instanţele să se pronunţe şi bineînţeles că hotărârile instanţelor vor fi puse în aplicare. Acest lucru este evident”, a spus, vineri, Cătălin Baba.

Sursa: Agerpres

............................................................................

Suntem un grup de entuziasti, majoritatea voluntari, care consideră că

presa nu este doar o ”gura de iad”

iar libertatea de exprimare NU este libertatea de a minți ci

LIBERTATEA DE A AFLA SI A SPUNE CAT MAI MULT ȘI MAI DES ADEVARUL.

Cei care controleaza presa

(intrega presa se afla in mana unor particulari cu conexiuni aproape clare)

urmaresc sa genereze agitatie, violenta, sa faca publicitate sexualitatii desantate si practicilor sexuale deviante, sa glorifice lipsa de educatie,

sa afecteze pacea fireasca intre cetatenii romani de etnie romana si cei de etnie maghiara,

sa foloseasca minoritatile etnice si sexuale pentru a discrimina majoritatea si a o controla.

Toate acestea se desfasoara conform unui plan intocmit cu precizie si pe care chiar și unii masoni, scarbiti de mizeria care erau pusi sa o faca de catre superiorii masoni, l-au deconspirat.

Ce putem face? Sa ne informam corect, sa fim prietenii si binevoitori unii cu altii, sa ne educam si sa ne unim pentru a face binele.

Cel mai bun ajutor pe care il puteti oferi este

share pe facebook,

înscriere în lista de prieteni,

like pe pagina noastră rostirea și

răspândirea orice prin mijloace proprii a acestor informații !

............................................................................ .