.............................................................................

...cel mai bun ajutor pentru valoarea acestor informații primite este share pe facebook... și oriunde altundeva !

............................................................................

CFR Călători informează că, începând cu data de 11 decembrie 2011, va intra în vigoare Noul Mers de Tren 2011-2012, care va fi valabil până la data de 8 decembrie 2012, se anunță într-un comunicat.
Din necesitatea alinierii transportului feroviar de călători la normele legislației europene în domeniu, actualele ranguri de trenuri de călători vor fi structurate, de la data de 11.12.2011, în funcţie de serviciile oferite, în trei noi categorii:  Intercity (IC),  InterRegio (IR)şiRegio (R), care vor circula atât în trafic internațional cât și în trafic local
CFR anunță că s-a finalizat lucrarea de reabilitare a infrastrtucturii de pe Valea Prahovei și astfel acum, durata de parcurs a unui tren Rapid în relația București Nord – Brașov este de 3 ore și 45 minute, iar în 2012, aceasta se va reduce la 2 ore și 45 minute, la un tren InterRegio.
Exemple comparative privind duratele de parcurs realizate cu trenurile Intercity :
Tren
Până la 11.12.2011
După 11.12.2011
Bucureşti – Oradea
12 h 52’
11 h
Bucureşti – Braşov
3 h 33’
2 h 29’
Intercity (fost Rapid) Bucureşti Nord – Constanţa
2 h 45’
2 h 29’
Bucureşti Nord – Timişoara Nord
8 h 44’
8 h 13’
 Se vor realiza noi legături directe cu trenuri InterRegio, între: București – Bistrița, București – Târgu Mureș, București – Sibiu, Craiova – Brașov, Brașov – Sibiu, București – Timișoara, Satu Mare – Constanța, Constanța – Brașov. CFR păstrează tariful la trenurile Intercity și Regio (fostele Intercity-uri şi Personale), însă se modifică prețurile abonamentelor. Biletul va putea fi folosit ca bon fiscal.
Exemple tarife comparative (la cls a 2-a):
de la București
Până la 11.12.2011
După 11.12.2011
Tren Personal
Tren Accelerat
 Tren Rapid
Tren Intercity
Tren Regio
Tren InterRegio
Tren Intercity
la Ploieşti
7,3 lei
12.6lei
22,1 lei
26,8 lei
7, 3 lei
14,1 lei
26,8 lei
la Constanța sau Craiova
27,4 lei
46,0 lei
58,3 lei
64,3 lei
27,4 lei
54,9 lei
64,3 lei
la Arad, Oradea sau Baia Mare
       –
91.7 lei
129,1 lei
138,7lei
101,2 lei
138,7lei
Tarifele de mai sus nu conţin contravaloarea tichetului de rezervare a locului, care nu se va modifica: 3.3lei.
Bilitele de călătorie se pot obține on-line de pe site-ul www.cfrcalatori.ro, staţiile şi agenţiile de voiaj CFR, agenţii de turism, automatele de vânzare din staţiile CFR şi de la terminale de plăţi electronice Zebrapay din marile complexe comerciale
Informaţii suplimentare legate de oferte, tarife şi circulaţia trenurilor sunt disponibile la staţiile şi agenţiile de voiaj CFR şi pe site-ul www.cfrcalatori.ro .

............................................................................

Suntem un grup de entuziasti, majoritatea voluntari, care consideră că

presa nu este doar o ”gura de iad”

iar libertatea de exprimare NU este libertatea de a minți ci

LIBERTATEA DE A AFLA SI A SPUNE CAT MAI MULT ȘI MAI DES ADEVARUL.

Cei care controleaza presa

(intrega presa se afla in mana unor particulari cu conexiuni aproape clare)

urmaresc sa genereze agitatie, violenta, sa faca publicitate sexualitatii desantate si practicilor sexuale deviante, sa glorifice lipsa de educatie,

sa afecteze pacea fireasca intre cetatenii romani de etnie romana si cei de etnie maghiara,

sa foloseasca minoritatile etnice si sexuale pentru a discrimina majoritatea si a o controla.

Toate acestea se desfasoara conform unui plan intocmit cu precizie si pe care chiar și unii masoni, scarbiti de mizeria care erau pusi sa o faca de catre superiorii masoni, l-au deconspirat.

Ce putem face? Sa ne informam corect, sa fim prietenii si binevoitori unii cu altii, sa ne educam si sa ne unim pentru a face binele.

Cel mai bun ajutor pe care il puteti oferi este

share pe facebook,

înscriere în lista de prieteni,

like pe pagina noastră rostirea și

răspândirea orice prin mijloace proprii a acestor informații !

............................................................................ .